WEBINARIUM: Zamówienia podprogowe w Jednostkach Finansów Publicznych - obowiązkowy rejestr umów

26.10.2022, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 13.00
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Program szkolenia

Zamówienia poniżej 130 000 zł

  • podstawy prawne –  jakich przepisów się nie stosuje (fakty i mity)
  • wątpliwości interpretacyjne
  • regulamin udzielania zamówień podprogowych - co warto wiedzieć
  • obliczanie wartości zamówień
  • badanie rynku/zapytanie ofertowe
    • elementy zapytania ofertowego
    • co powinno się znaleźć w zapytaniu ofertowym?
    • pułapki praktyki wynikające z kodeksu cywilnego
    • badanie rynku a NIK
  • zawarcie umowy/forma i treść umowy/umowy w formie dokumentowej
  • aneksowanie umowy – na co zwracać uwagę
  • kryteria i warunki
    • czy warto stosować?
    •  kryteria wątpliwe
      • dokumentowanie zamówień podprogowych
      • zamówienia a plan zamówień
      • zamówienia a elektronizacja zamówień

Obowiązkowy publiczny rejestr umów dla jednostek finansów publicznych – zmiany w przepisach i wątpliwości interpretacyjne

  • od kiedy prowadzi się rejestr?
  • jakie umowy znajdą się w rejestrze?
    • dokumentujące koszty (i przychody?)
    • dotyczące m.in. zamówień, umów z pracownikami i kontrahentami, barterowe, sponsoringowe?
    • umowy obowiązujące, czy zawarte od daty obowiązywania rejestru?
    • wyłączenia z obowiązku wprowadzania do rejestru
  • jawność a ochrona danych osobowych
    • osoby pełniące funkcje publiczne/ podlegające dyscyplinie finansów publicznych
    • anonimizacja danych osobowych
  • formy umów zawierane i niezawierane w rejestrze (m.in. e-mail, SMS, forma ustna)
    • czy faktura to umowa/dowód zawarcia umowy? czy w rejestrze zamieszamy faktury?
  • jakie dane umieszczamy w rejestrze umów?
    • wątpliwości przy wartości przedmiotu umowy m.in. stawki godzionowe, miesięczne
    • data zawrcia przy umowach podpisywanych elektroniczne
    • okres obowiązywania – wątpliwości
  • kto wprowadza dane do rejestru/kto ponosi odpowiedzialność karną?
  • sankcje za niezamieszczenie informacji w rejestrze lub podanie danych nieprawdziwych
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 13.00
2022-10-26 319.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane