WEBINARIUM: Zamówienia publiczne w INSTYTUCJACH KULTURY w 2020/2021 r. NOWA USTAWA PZP z 11.09.2019 r. z uwzględnianiem zamówień bagatelnych

05.10.2020, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Prawo zamówień publicznych (Pzp), napisane całkiem od nowa, to największe przedsięwzięcie legislacyjne ostatnich kilkunastu miesięcy. W nowej ustawie kładzie się  nacisk m.in. na większą elastyczność, mniej formalności, a do tego pełną elektronizację. Zakazuje się umów, które będą przewidywały kary za błędy, które nie są winą wykonawcy. Ustawa przewiduje nowy tryb przetargów w odniesieniu do zamówień nieobjętych prawem unijnym.

Program szkolenia

Informacje o nowym Pzp

  • obowiązywanie
  • zakres regulacji ustawy
  • nowe definicje

Zamówienia bagatelne po wejściu w życie nowego Pzp w instytucjach kultury

  • podstawy prawne – jakich przepisów się nie stosuje (fakty i mity)
  • wątpliwości interpretacyjne
  • obliczanie wartości zamówień bagatelnych
  • jednorazowy zakup – co to jest i jak go interpretować
  • zamówienia do 50 tys. zł netto
  • kiedy można nie publikować ogłoszenia o zamówieniu bagatelnym
  • badanie rynku w zamówieniu bagatelnym
  • umowa w zamówieniu bagatelnym
  • aneksowanie umowy bagatelnej – na co zwracać uwagę
  • kryteria i warunki w zamówieniach bagatelnych
  • zamówienia bagatelne a plan zamówień
  • zamówienia bagatelne a elektronizacja zamówień
  • zamówienia bagatelne a finanse publiczne
  • zamówienia bagatelne a dyscyplina finansów publicznych

Wyłączenia dla instytucji kultury

  • organizowanie imprez kulturalnych/tryb z ustawy o prowadzeniu działalności kulturalnej
  • usługi społeczne
  • wolna ręka

Tryb podstawowy (czyli „nowy przetarg o wartości poniżej progów UE”) krok po kroku

  • zastosowanie trybu
  • wstępne konsultacje rynkowe
  • nowe zasady zmiany SWZ
  • otwarcie ofert - nowe obowiązki
  • wadium
  • trzy wersje trybu podstawowego
  • negocjacje oferty w trybie uproszczonym – czy są obowiązkowe
  • elektronizacja w trybie podstawowym
  • podmiotowe środki dowodowe/warunki udziału w postępowaniu
  • przedmiotowe środki dowodowe/kryteria oceny ofert
  • ocena ofert

Umowa w sprawie zamówienia publicznego

  • zawarcie umowy
  • elementy umowy
  • współdziałanie przy realizacji umowy – granice prawne nowe zasady
  • ogłoszenie o wykonaniu umowy – kiedy obowiązkowe
  • zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem po szkoleniu

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
2020-10-05 299.00 zł netto + 23% VAT *
Webinarium rozpoczną się o godz. 9:00 i zakończą się o godz. 14:00.
 
Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji szkolenia (indywidualny kod dostępu).


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane