WEBINARIUM: Zamówienia publiczne w INSTYTUCJACH KULTURY z uwzględnieniem zamówień poniżej 130 000 zł

12.09.2024, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

W 2025 r. pojawi się możliwość uzyskania certyfikacji wykonawców zgodnie z projektem ustawy o certyfikacji w zamówieniach publicznych. Certyfikat umożliwi wykonawcy potwierdzenie, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania oraz że posiada zdolność do należytego wykonania zamówienia publicznego (np. określone doświadczenie, zasoby techniczne i organizacyjne, wykwalifikowaną kadrę) w zakresie objętym certyfikacją.

Program szkolenia

  1. Certyfikacja wykonawców w zamówieniach podprogowych – obowiązek czy możliwość  - projekt ustawy o certyfikacji w zamówieniach publicznych
  2. Zamówienia poniżej 130 000 zł w instytucjach kultury
    • podstawy prawne –  jakich przepisów się nie stosuje (fakty i mity)
    • wątpliwości interpretacyjne
    • obliczanie wartości zamówień
    • badanie rynku/zapytanie ofertowe
    • zawarcie umowy/forma umowy
    • aneksowanie umowy – na co zwracać uwagę
    • kryteria i warunki
    • zamówienia a plan zamówień
    • zamówienia a elektronizacja zamówień
    • zamówienia a dyscyplina finansów publicznych

  1. Wyłączenia dla instytucji kultury
  • organizowanie imprez kulturalnych/tryb z ustawy o prowadzeniu działalności kulturalnej
  • wolna ręka

  1. Tryb podstawowy – najważniejsze elementy
  • zastosowanie trybu
  • trzy wersje trybu podstawowego
  • negocjacje oferty w trybie uproszczonym – czy są obowiązkowe
  • elektronizacja w trybie podstawowym
  • podmiotowe środki dowodowe/warunki udziału w postępowaniu
  • przedmiotowe środki dowodowe/kryteria oceny ofert

  1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego
  • nowe klauzule indeksacyjne
  • ogłoszenie o wykonaniu umowy – kiedy obowiązkowe

  1. Obowiązkowy publiczny rejestr umów dla jednostek finansów publicznych od 1.1.2026 r.
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
2024-09-12 397.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane