Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Polityka rachunkowości w podmiotach leczniczych a zmiany wynikające z nowego obowiązku przekazywania JPK CIT Dostosowanie polityki do cyfrowej formy dokumentów obejmujące niezbędne regulacje w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów
Program szkolenia
Elektroniczny Obieg Dokumentów – a niezbędne zmiany w zakresie polityki rachunkowości
- E-dokumenty w finansach publicznych – zarys zagadnienia
- Elektroniczny obieg dokumentów a niezbędne zapisy w polityce rachunkowości
- Podpis elektroniczny, profil zaufany – definicje, uwarunkowania prawne podpisów elektronicznych
- Akceptacja dowodów księgowych
- Istotne wskazówki praktyczne w zakresie wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
Przekazywanie obowiązkowego JPK CIT do Urzędu Skarbowego – niezbędne zmiany w zakresie polityki rachunkowości
- Zakres dodatkowych danych, o które należy uzupełnić prowadzone księgi rachunkowe
- Sposób wykazywania dodatkowych danych w księgach rachunkowych podmiotu
- Niezbędne elementy elektronicznego obiegu dokumentów w odniesieniu do zmian
- Istotne wskazówki praktyczne w zakresie wdrożenia zmian
Projekt polityki rachunkowości – edytowalny projekt w formacie Word
- Omówienie podstawowych elementów polityki rachunkowości
- Praktyczny przykład dokumentu – praktyczne rozwiązania i zapisy
- Wybrane problemy praktyczne dotyczące polityki rachunkowości
- Na co szczególnie należy zwrócić uwagę w podmiocie leczniczym
Systemy informatyczne – uwarunkowania powiązań w kontekście zmian
- Źródła danych kosztowych
- Powiązania programów informatycznych, powiązanie ewidencji
- Słownikowanie
- Opracowanie, ustalenie i zapisanie powiązań pomiędzy magazynami, aptekami, a kontami w systemie
- Powiązania pomiędzy systemami informatycznymi – z określeniem ich struktury, wzajemnych powiązań oraz ich funkcji w organizacji całości ksiąg rachunkowych
- Powiązania pomiędzy systemami informatycznymi w procesach przetwarzania danych art. 10 UoR
- Wymogi ustawowe w odniesieniu do rozwiązań praktycznych
Polityka rachunkowości a projekty finansowane z UE
- Wymagania dotyczące wyodrębnionej ewidencji dla realizowanych projektów
- Wyodrębniona ewidencja środków trwałych i ich umorzenie w odniesieniu do wymagań standardu
- Zasady wyodrębniania ewidencji płatności w powiązaniu ze źródłem finansowania
- Zasady wyodrębniania ewidencji rozrachunków
- Zasady stosowania wyodrębnionego kodu rachunkowego dla wszystkich transakcji związanych z realizacją operacji finansowanych ze środków zewnętrznych w odniesieniu do wymagań standardu
Krótkie omówienie zmian w przepisach dotyczących elektronizacji obrotu gospodarczego
- Elektroniczna forma dokumentu
- Faktura ustrukturyzowana jako dowód księgowy
- E-faktury w systemach komputerowych
- Elektroniczne formy zatwierdzenia dokumentów
- Ustawa o finansach publicznych a przyjęte rozwiązania elektroniczne
- Warunki korzystania z rozwiązań elektronicznych w kontekście finansów publicznych
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 13.00 |
2024-12-13 | 599.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.