WEBINARIUM: EXCEL W KSIĘGOWOŚCI PRAKTYCZNE WARSZTATY jak wykorzystać EXCEL
Główną wartością szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych danych. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane. W trakcie szkolenia zostaną omówione najprzydatniejsze funkcjonalności Excela.
Korzyści dla uczestników:
- bardzo szybka analiza dużych baz danych
- praca z tabelami przestawnymi przy tworzeniu zestawień i protokołów
- przygotowanie raportów, analiz i zestawień w jak najkrótszym czasie
- nauka funkcji Excela szczególnie przydatnych dla pracowników działów księgowości
- wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excelu można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym
- osób pracujących w działach księgowych, finansowych, rozliczeń i administracji biurowej
- osób pragnących zapoznać się z bardziej zaawansowanymi możliwościami arkusza kalkulacyjnego
- osób zamierzających zautomatyzować i zwiększyć wydajność w pracy z Excelem
Program szkolenia
1. Jak przyspieszyć pracę w księgowości stosując funkcje arkusza kalkulacyjnego Excel
- funkcje logiczne, matematyczne
- funkcje tekstowe, daty
- funkcje statystyczne
- funkcje wyszukiwania
Możliwości:
- Uzgadnianie kont sprzedaży, VAT, magazynów, rozrachunków itp. przy użyciu funkcji Excela
- Szybkie i precyzyjne wyliczanie różnego rodzaju odpisów aktualizujących oraz rezerw
- Szybka obróbka rachunków telefonicznych, faktur za paliwo, faktur leasingowych w celu przygotowania do zaksięgowania
- Wycena danych w walutach obcych
- Obliczenia wykonywane do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
- Obliczanie najczęściej wykorzystywanych wskaźników finansowych
2. Bardzo szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej - zasady budowy i działania tabeli przestawnej:
- Podsumowanie danych w tabeli
- Grupowanie danych
- Rozdzielanie danych na wiele arkuszy
Możliwości:
- Zestawienie należności, zobowiązań, majątku firmy (zapasy, środki trwałe itp.) z uwzględnieniem dowolnych potrzeb
- Zestawienie kosztów i przychodów w podziale na działy, kategorie lub w inny dogodny sposób
- Obliczanie wyniku finansowego w oparciu o zapisy z kont księgowych – struktura i dynamika poszczególnych pozycji
- Zestawianie i porównywanie w czasie różnych kosztów operacyjnych np. koszty paliwa, leasingu, telefonów
- Analiza środków trwałych znajdujących się w posiadaniu firmy
- Tabele do informacji dodatkowej do bilansu
Zgłoś się na szkolenie
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem po szkoleniu
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16