EXCEL W KSIĘGOWOŚCI PRAKTYCZNE WARSZTATY jak wykorzystać EXCEL

Główną wartością szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych danych. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane. W trakcie szkolenia zostaną omówione najprzydatniejsze funkcjonalności Excela.

 

Korzyści dla uczestników:

  • bardzo szybka analiza dużych baz danych
  • praca z tabelami przestawnymi przy tworzeniu zestawień i protokołów
  • przygotowanie raportów, analiz i zestawień w jak najkrótszym czasie
  • nauka funkcji Excela szczególnie przydatnych dla pracowników działów księgowości
  • wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excelu można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym
  • osób pracujących w działach księgowych, finansowych, rozliczeń i administracji biurowej
  • osób pragnących zapoznać się z bardziej zaawansowanymi możliwościami arkusza kalkulacyjnego
  • osób zamierzających zautomatyzować i zwiększyć wydajność w pracy z Excelem

Program szkolenia

1. Jak przyspieszyć pracę w księgowości stosując funkcje arkusza kalkulacyjnego Excel

  • funkcje logiczne, matematyczne
  • funkcje tekstowe, daty
  • funkcje statystyczne
  • funkcje wyszukiwania

Możliwości:

  • Uzgadnianie kont sprzedaży, VAT, magazynów, rozrachunków itp. przy użyciu funkcji Excela
  • Szybkie i precyzyjne wyliczanie różnego rodzaju odpisów aktualizujących oraz rezerw
  • Szybka obróbka rachunków telefonicznych, faktur za paliwo, faktur leasingowych w celu przygotowania do zaksięgowania
  • Wycena danych w walutach obcych
  • Obliczenia wykonywane do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
  • Obliczanie najczęściej wykorzystywanych wskaźników finansowych

2. Bardzo szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej - zasady budowy i działania tabeli przestawnej:

  • Podsumowanie danych w tabeli
  • Grupowanie danych
  • Rozdzielanie danych na wiele arkuszy


Możliwości:

  • Zestawienie należności, zobowiązań, majątku firmy (zapasy, środki trwałe itp.) z uwzględnieniem dowolnych potrzeb
  • Zestawienie kosztów i przychodów w podziale na działy, kategorie lub w inny dogodny sposób
  • Obliczanie wyniku finansowego w oparciu o zapisy z kont księgowych – struktura i dynamika poszczególnych pozycji
  • Zestawianie i porównywanie w czasie różnych kosztów operacyjnych np. koszty paliwa, leasingu, telefonów
  • Analiza środków trwałych znajdujących się w posiadaniu firmy
  • Tabele do informacji dodatkowej do bilansu

 

Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia faksem, e-mailem lub pocztą bądź wypełniając formularz na stronie. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Potwierdzenie udziału z informacją o miejscu szkolenia  (jeśli miejsce nie jest podane wcześniej) zostanie przesłane na 3 dni przed szkoleniem na podany w zgłoszeniu adres e-mail lub faks.

Szkolenie należy opłacić przelewając po zajęciach na podstawie otrzymane faktury (przelewowej) należność.  Faktura zostanie przekazana na szkoleniu bądź przesłana pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć lub odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 2 dni przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- kompleksowe materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- serwis kawowy i lunch