WEBINARIUM: EXCEL W KSIĘGOWOŚCI – jak sprawnie przeprowadzić prace bilansowe? PRAKTYCZNE wykorzystanie aplikacji MS EXCEL + 20-dniowy dostęp do platformy z nagraniem szkolenia Excel w dziale księgowym

15.11.2023, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 15.30
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Główną wartością szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych danych. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane. W trakcie szkolenia zostaną omówione najprzydatniejsze funkcjonalności Excela.

 

Korzyści dla uczestników:

  • bardzo szybka analiza dużych baz danych
  • praca z tabelami przestawnymi przy tworzeniu zestawień i protokołów
  • przygotowanie raportów, analiz i zestawień w jak najkrótszym czasie
  • nauka funkcji Excela szczególnie przydatnych dla pracowników działów księgowości
  • wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excelu można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym
  • osób pracujących w działach księgowych, finansowych, rozliczeń i administracji biurowej
  • osób pragnących zapoznać się z bardziej zaawansowanymi możliwościami arkusza kalkulacyjnego
  • osób zamierzających zautomatyzować i zwiększyć wydajność w pracy z Excelem

 

Dodatkowe materiały: nagranie z 2-dniowego szkolenia + plik z ćwiczeniami

Po szkoleniu otrzymają Państwo 20-dniowy dostęp do platformy z nagraniem szkolenia Excel w dziale księgowym. Udostępniamy również pliki Excel z ćwiczeniami. Do każdego zadania jest nagrany oddzielny film z wyjaśnieniem krok po kroku, jak zrobić dane ćwiczenie.

Program szkolenia

1. Jak przyspieszyć prace bilansowe stosując funkcje arkusza kalkulacyjnego Excel:

  • funkcje logiczne, matematyczne
  • funkcje tekstowe, daty
  • funkcje statystyczne
  • funkcje wyszukiwania

Możliwości:

  • Uzgadnianie rozrachunków z zapisami z kont należności
  • Szybkie i precyzyjne wyliczanie odpisów aktualizujących wartość należności oraz odsetek
  • Rozliczanie różnic kursowych w wielu walutach
  • Różne metody uzgadniania kont na przykładzie uzgodnienia konta sprzedaży, VAT oraz rozliczenia zakupu przy użyciu funkcji wyszukiwania, matematycznych tekstowych oraz tabel przestawnych

2.  Tabele przestawne pomocne przy sporządzaniu bilansu – szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej – zasady budowy i działania:

  • podsumowanie danych w tabeli
  • grupowanie danych
  • rozdzielanie danych na wiele arkuszy

Możliwości:

  • Analiza należności z uwzględnieniem podziału na dowolne grupy wiekowania, salda klientów
  • Analiza finansowa kosztów, przychodów oraz wyniku finansowego w rozbiciu na piony, działy i inne dowolne kategorie w oparciu o zapisy z ksiąg rachunkowych – struktura i dynamika zmian
  • Analiza i szybkie rozliczanie inwentaryzacji dla poszczególnych towarów oraz grup towarów jednorodnych rodzajowo – optymalizacja księgowania wyników inwentaryzacji
  • Zestawienie obrotów i sald jako podstawa do przygotowania analiz do informacji dodatkowej do bilansu
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem 

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 15.30
2023-11-15 499.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane