Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Zamówienia publiczne dla początkujących krok po kroku Od przygotowania ogłoszenia do zawarcia umowy – praktyka dla początkujących
od 9.00 do 14.00
Program szkolenia
1. Podstawowe pojęcia i ich zakres
2. Progi ustawowe i do czego służą oraz wyłączenia stosowania przepisów ustawy PZP
- Progi ustawowe
- Progi unijne
- Progi krajowe
- Cel progów ustawowych
- Wyłączenia stosowania PZP w tym na usługi kulturalne, doradcze, zakupu nieruchomości oraz zamówienia podprogowe
3. Szacowanie zamówień i związane z tym oczywiste błędy
4. Specyfikacja Warunków Zamówienia – podstawowy dokument w postępowaniu
5. Tryb podstawowy bez negocjacji (najczęściej stosowany tryb) – etapy
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Termin składania ofert
- Otwarcie ofert
- Ocena ofert
- Wybór oferty – oferta spełniająca warunki i najkorzystniejsza?
- Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą
6. Elektronizacja – rola i rodzaje podpisów elektronicznych w postępowaniu
- Elektronizacja postępowania w tym składania ofert, komunikacji, odwołania
- Podpis elektroniczny
- Podpis elektroniczny zaawansowany
- Podpis kwalifikowany
7. Badanie i ocena ofert – czynności opisane i nieopisane w ustawie
- Badanie ofert – spełnianie wymagań formalnych i merytorycznych
- Ocena ofert – metody oceny ofert – metoda punktowa, najkorzystniejsza oferta
8. Warunki udziału w postępowaniu i kryteria oceny ofert – najistotniejsze przesłanki
- Warunki udziału w postępowaniu
- Zdolności techniczne – doświadczenie wykonawcy, posiadanie odpowiednich narzędzi, sprzętu, etc.
- Zdolności finansowe oraz potencjał osobowy
- Kryteria oceny ofert – podstawy, na których zamawiający ocenia oferty
- Cena – najczęściej stosowane kryterium
- Jakość – w tym aspekty techniczne, np. trwałość, funkcjonalność, estetyka
- Termin wykonania – czas realizacji zamówienia
9. Wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty – najistotniejsze przesłanki
- Wykluczenie wykonawcy
- Brak zdolności do realizacji zamówienia – np. niewystarczające doświadczenie czy zasoby finansowe.
- Naruszenie prawa – np. przestępstwa związane z obrotem gospodarczym, niewypłacalność
- Nienależyte wykonanie umowy w przeszłości
- Odrzucenie oferty
- Niespełnienie wymagań formalnych
- Nieważność z powodu błędów w ofercie
10. Wybór oferty i zawarcie umowy – obowiązki ustawowe
11. Dokumentowanie postępowania
- Sprawozdanie – dokumentowanie decyzji podejmowanych na każdym etapie postępowania
- Protokół – dokumentacja z poszczególnych etapów postępowania
- Przechowywanie dokumentacji w tym w celach zapewnienia możliwość kontroli
12. Odwołanie – praktyczne informacje
- Prawo do odwołania
- Kto może wnieść odwołanie – wykluczeni wykonawcy lub których oferta została odrzucona
- Przesłanki do odwołania – niezgodność z przepisami prawa, nieprawidłowości proceduralne, błędna ocena ofert
- Postępowanie odwoławcze:
- Termin złożenia odwołania
- Organ rozpatrujący odwołanie – Krajowa Izba Odwoławcza (KIO)
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 14.00 |
2025-06-24 | 397.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.