WEBINARIUM: JPK_KR_PD i JPK_KR_ST, KSeF a Standard Rachunku Kosztów w podmiotach leczniczych – Praktyczne ujęcie księgowe w tym przygotowanie ksiąg do wysyłki wraz z zeznaniem rocznym CIT 8 – najważniejsze zmiany i praktyczne wskazówki

24.09.2025, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 13.00
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Program szkolenia

  1. Zmiany przepisów dotyczące KSeF
  • Krótkie wprowadzenie do KSeF w odniesieniu do prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • Konieczne do wprowadzenia zmiany w  polityce rachunkowości
  • Istotne wskazówki praktyczne w zakresie wdrożenia i stosowania KSeF
  • Dokumenty księgowe – forma, obieg, inne istotne elementy
  • Forma a postać dokumentu w odniesieniu do ustawy o finansach publicznych

     

  1. NOWE OBOWIĄZKI JPK_KR_PD i JPK_KR_ST
  • Zakres wykazywanych danych – JPK_KR_PD
  • Nota podatkowa XML, a węzeł RPD – JPK_KR_PD ujęcie praktyczne
  • Dostosowanie planu kont do zmian

     

  1. Standard Rachunku Kosztów a JPK_KR_PD i JPK_KR_ST  – podejście praktyczne
  • Krótkie wprowadzenie do zmian
  • Zmiany przepisów a  polityka rachunkowości
  • Istotne wskazówki praktyczne w zakresie wdrożenia zmian i stosowania SRK

     

  1. Wykorzystanie narzędzi informatycznych – uwarunkowania praktyczne
  • Źródła danych
  • Dokumentacja elektroniczna – na co należy zwrócić szczególną uwagę
  • Powiązania programów informatycznych, powiązania ewidencji
  • Powiązania pomiędzy systemami informatycznymi w procesach przetwarzania danych art. 10 UoR

     

  1. Standard Rachunku Kosztów - Instrukcja kosztów dla podmiotów leczniczych 
  • Omówienie podstawowych elementów instrukcji kosztowej
  • Przykłady praktycznych rozwiązań
  • Dostosowanie instrukcji do uwarunkowań podmiotu
  • Wybrane problemy praktyczne dotyczące polityki rachunkowości w odniesieniu do rachunku kosztów
  • Przypisanie kosztów personelu medycznego do różnych OPK, rodzaje, metoda
  • Identyfikacja i przypisanie kosztów bezpośrednich do różnych OPK – praktyczne uwarunkowania
  • Rozliczenie kosztów OPK usługowych
  • Rozliczenie kosztów OPK proceduralnych
  • Narzut kosztów zarządu
  • Przeksięgowanie kosztów pomiędzy OPK
  • Praktyczne uwarunkowania – na co szczególnie zwrócić uwagę w procesie ewidencji i rozliczania kosztów
  • Zamknięcie kręgu kosztowego w odniesieniu do uwarunkowań standardu
  • Obroty wewnętrzne w rachunku kosztów

     

  1. Zasady przeksięgowania kosztów oraz ocena prawidłowości domknięcia kręgu kosztów
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 13.00
2025-09-24 499.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane