Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: JPK_KR_PD i JPK_KR_ST, KSeF a Standard Rachunku Kosztów w podmiotach leczniczych – Praktyczne ujęcie księgowe w tym przygotowanie ksiąg do wysyłki wraz z zeznaniem rocznym CIT 8 – najważniejsze zmiany i praktyczne wskazówki
od 9.00 do 13.00
Program szkolenia
- Zmiany przepisów dotyczące KSeF
- Krótkie wprowadzenie do KSeF w odniesieniu do prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Konieczne do wprowadzenia zmiany w polityce rachunkowości
- Istotne wskazówki praktyczne w zakresie wdrożenia i stosowania KSeF
- Dokumenty księgowe – forma, obieg, inne istotne elementy
- Forma a postać dokumentu w odniesieniu do ustawy o finansach publicznych
- NOWE OBOWIĄZKI JPK_KR_PD i JPK_KR_ST
- Zakres wykazywanych danych – JPK_KR_PD
- Nota podatkowa XML, a węzeł RPD – JPK_KR_PD ujęcie praktyczne
- Dostosowanie planu kont do zmian
- Standard Rachunku Kosztów a JPK_KR_PD i JPK_KR_ST – podejście praktyczne
- Krótkie wprowadzenie do zmian
- Zmiany przepisów a polityka rachunkowości
- Istotne wskazówki praktyczne w zakresie wdrożenia zmian i stosowania SRK
- Wykorzystanie narzędzi informatycznych – uwarunkowania praktyczne
- Źródła danych
- Dokumentacja elektroniczna – na co należy zwrócić szczególną uwagę
- Powiązania programów informatycznych, powiązania ewidencji
- Powiązania pomiędzy systemami informatycznymi w procesach przetwarzania danych art. 10 UoR
- Standard Rachunku Kosztów - Instrukcja kosztów dla podmiotów leczniczych
- Omówienie podstawowych elementów instrukcji kosztowej
- Przykłady praktycznych rozwiązań
- Dostosowanie instrukcji do uwarunkowań podmiotu
- Wybrane problemy praktyczne dotyczące polityki rachunkowości w odniesieniu do rachunku kosztów
- Przypisanie kosztów personelu medycznego do różnych OPK, rodzaje, metoda
- Identyfikacja i przypisanie kosztów bezpośrednich do różnych OPK – praktyczne uwarunkowania
- Rozliczenie kosztów OPK usługowych
- Rozliczenie kosztów OPK proceduralnych
- Narzut kosztów zarządu
- Przeksięgowanie kosztów pomiędzy OPK
- Praktyczne uwarunkowania – na co szczególnie zwrócić uwagę w procesie ewidencji i rozliczania kosztów
- Zamknięcie kręgu kosztowego w odniesieniu do uwarunkowań standardu
- Obroty wewnętrzne w rachunku kosztów
- Zasady przeksięgowania kosztów oraz ocena prawidłowości domknięcia kręgu kosztów
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 13.00 |
2025-09-24 | 499.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.