Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Zamówienia publiczne w placówkach oświatowych w 2023/2024 r. o wartości poniżej 130 000 zł, z uwzględnieniem sprawozdania za 2023 r. oraz zamówień według ustawy Prawo zamówień publicznych
od 9.00 do 14.00
Program szkolenia
- SPORZĄDZENIE I PRZEKAZANIE SPRAWOZDANIA ROCZNEGO z udzielonych zamówień do Prezesa UZP do 1 marca za pomocą platformy e-Zamówienia – krok po kroku
- Przekazanie sprawozdania rocznego i możliwość korekty sprawozdania
- Informacje zamieszczane w sprawozdaniu rocznym w przypadku zamówień udzielonych z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp
- Informacje zamieszczane w sprawozdaniu rocznym w przypadku zamówień udzielonych z zastosowaniem ustawy Pzp – wybrane kluczowe zagadnienia
- Przygotowanie udzielania zamówień publicznych w szkołach, przedszkolach i innych placówkach oświaty
- Planowanie zamówień a szacowanie
- Szacowanie wartości zamówienia, w tym na dostawy (m.in. żywności, pomocy dydaktycznych, mebli, biurek), usługi oraz „drobne” roboty budowlane (np. remonty)
- Reguły udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 zł z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych w placówkach oświatowych
- Wewnętrzny regulamin udzielania zamówień – ułatwienie czy utrudnienie, obowiązek czy możliwość, stopień szczegółowości, praktyczne wskazówki dotyczące jego treści
- Wniosek (zapotrzebowanie) na zamówienie o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Przygotowanie, przeprowadzenie i udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 zł
- Opis przedmiotu zamówienia – jakie wymagania można określić, podobieństwa i różnice w stosunku do zamówień udzielanych według ustawy Pzp
- Kryteria oceny ofert i wybór oferty
- Rezygnacja z udzielenia zamówienia – czy możliwa, jak zabezpieczyć interes placówki
- Umowy dotyczące zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 zł – forma oraz zmiana umowy
- Wymóg przestrzegania zasad udzielania zamówień publicznych
- Zasada pisemności a komunikacja elektroniczna – jak ją w praktyce rozumieć
- Zasada bezstronności i obiektywizmu – składanie oświadczeń zapewniających wypełnienie tej zasady (osoby, forma, termin, sankcje na brak oświadczenia)
- Zasada przejrzystości wydatków publicznych – obowiązkowy publiczny rejestr umów
- Zamówienia publiczne według ustawy Pzp w procedurze „krajowej” o wartości mniejszej niż progi unijne – kluczowe zagadnienia
- Oświadczenie wstępne wykonawcy – forma i możliwe podpisy elektroniczne, treść, reguły składania
- Podmiotowe środki dowodowe – czy placówka oświatowa musi ich żądać od wykonawcy, jaki „model” działania wybrać, aby sprawnie, a zarazem z zabezpieczeniem interesów placówki udzielić zamówienia rzetelnemu wykonawcy
- Oferty – obowiązek składania w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, problemy z oceną – przykłady z praktyki, obowiązki placówki oświatowej po otwarciu ofert, w tym dotyczące przekazania „interaktywnie” informacji o ofertach Prezesowi UZP
VII. Umowy o zamówienie publiczne – wybrane zagadnienia
- Zakazane postanowienia umowne – „problemy”, jak ich uniknąć w placówkach oświatowych
- Ogłoszenie o wykonaniu umowy – jak wypełnić ten obowiązek, sankcje za brak zamieszczenia ogłoszenia w postaci odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych
VIII. Obowiązkowy publiczny rejestr umów dla jednostek finansów publicznych od 1.1.2026 r.
Warunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 14.00 |
2023-12-15 | 397.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.