Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza
WEBINARIUM: Dotacje organizatora w księgach instytucji kultury
od 9.00 do 13.00
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy wideokonferencji.
W trakcie webinarium można zadawać pytania na czacie, które są zgodne z tematem i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia dokumentów. Odpowiedzi na nie udzielimy po webinarium i roześlemy do Państwa drogą mailową po ich opracowaniu. Nie gwarantujemy odpowiedzi na każde z pytań.
Korzyści dla uczestników webinarium:
• możliwość zadawania pytań podczas webinarium oraz odpowiedzi przesłane mailem do tygodnia po szkoleniu
• materiał szkoleniowy dostępny do pobrania w trakcie trwania webinarium i przesłany mailem po szkoleniu
Program szkolenia
1. Ewidencja operacji związanych z otrzymaniem dotacji celowej w księgach instytucji kultury
2. Korekta zapisów związanych z funduszem instytucji kultury
3. Zwrot organizatorowi niewykorzystanej części dotacji
4. Zwrot podatku Vat odzyskanego od wydatków sfinansowanych dotacją organizatora
5. Rozliczenie dotacji celowej otrzymanej na remont budynku instytucji kultury
6 Odpisanie w pozostałe koszty operacyjne nakładów na ulepszenie w związku z zaniechaniem inwestycji
7. Koszty ponoszone przez instytucję kultury, finansowane z dotacji podmiotowej na rok następny
8. Ewidencja środków pieniężnych ( dotacja, darowizna ) na zakup muzealiów otrzymanych przez instytucję kultury
9. Dotacja podmiotowa przeznaczona na sfinansowanie działalności bieżącej biblioteki
10. Zwiększenie dotacji podmiotowej dla instytucji kultury
11. Dotacje a prewskaźnik VAT
12. Dotacje organizatora na remont lub modernizację siedziby ewidencjonowanej w ewidencji pozabilansowej na koncie „obce środki trwałe”
13. Dotacja jako przychód bilansowy
14. Opodatkowanie dotacji VAT
Zgłoś się na szkolenieWarunki
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.
Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..
Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność. Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą.
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe i opracowanie pytań z czatu przesłane e-mailem po szkoleniu
Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)• Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
Terminarz i ceny
Miasto | Termin | Cena | |
---|---|---|---|
Transmisja ONLINE od 9.00 do 13.00 |
2021-02-10 | 299.00 zł netto + 23% VAT * |
* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.