WEBINARIUM: Błędy i wątpliwości w postępowaniach o UDZIELANIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO • SWZ, opis przedmiotu • ocena spełnienia warunków • badania i oceny ofert • wybór oferty – najczęstsze błędy i praktyczne rozwiązania

19.09.2024, Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Program szkolenia

  1. Specyfikacja warunków zamówienia
  1. Czy i kiedy zamawiający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na pytania do SWZ – jak liczyć terminy
  2. Czy i kiedy można zmienić SWZ oraz ogłoszenie – praktyczny aspekt obowiązków zamawiającego

  1. Opis przedmiotu zamówienia i przedmiotowe środki dowodowe
  1. Czy zamawiający może wskazać konkretny produkt, który chce zamówić, od czego to zależy i jakie obowiązki się z tym wiążą (m.in. problemy z opisem równoważności)
  2. Czy i kiedy można lub warto żądać przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności z OPZ i do kryterium oceny ofert (m.in. kart katalogowych, certyfikatów, próbek), czy ich brak stanowi problem w ocenie oferty, czy podlegają uzupełnieniu - przykłady problemów z praktyki i orzecznictwa KIO

  1. Problemy  zamawiających dotyczące oceny spełniania warunków udziału przez wykonawcę
  1. Czy wystarczy oprzeć weryfikację podmiotową na oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, jakich żądać podmiotowych środków dowodowych aby ocena wykonawcy nie była problemem
  2. Jak ma postąpić zamawiający, gdy wykonawca bez wezwania złoży podmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą
  3. Jak rozumieć aktualność podmiotowych środków dowodowych na dzień złożenia (m.in. informacji z banku, dokumentu ubezpieczenia OC, wykazu zamówień, informacji z KRK),
  4. Jaki termin wyznaczyć wykonawcy w trybie art. 128 ust. 1 Pzp na „uzupełnienie” oświadczeń lub dokumentów, czy zamawiający powinien zadbać o treść wezwania, czy można ponowić wezwanie do uzupełnienia co do tego samego dokumentu

  1. Problemy w zakresie badania i oceny ofert
  1. Oferta w  postaci elektronicznej  - problemy praktyki wynikające z „przyzwyczajeń” zamawiających i „nadgorliwości” wykonawców  
  2. Termin związania ofertą – postanowienia SWZ, przedłużanie, ocena możliwości wyboru oferty lub zawarcia umowy po terminie związania ofertą, w tym naruszenia związane z tym zagadnieniem stwierdzane podczas kontroli Prezesa UZP
  3. Czy i jak poprawić omyłki w ofercie wykonawcy – m.in. kwestie związane z podaniem VAT, rozbieżności w cenie podanej liczbowo i słownie
  4. Kiedy trzeba wezwać wykonawcę do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny a kiedy można od tego odstąpić, czy wezwanie ogólne to problem, czego zamawiający powinien oczekiwać od treści wyjaśnień wykonawcy
  5. Przesłanki odrzucenia oferty – zagadnienia wybrane

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty i obowiązki dokumentacyjne zamawiających
  1. Kiedy i w jakiej formie zamawiający zawiadamia o wyborze oferty – m.in. problem braku odpowiedniego uzasadnienia faktycznego i prawnego
  2. Jak prawidłowo udokumentować czynności w protokole postępowania, na co zwrócić uwagę aby nie narazić się na zarzuty organów kontroli  – wybrane zagadnienia
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.00 do 14.00
2024-09-19 399.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane