WEBINARIUM: Zamówienia publiczne w SZKOŁACH WYŻSZYCH OPZ • Tryby • Wyłączenia stosowania PZP • SWZ • Badanie i oferta • Umowy

09.04.2024, Transmisja ONLINE
od 9.30 do 14.30
Pobierz informacje o szkoleniu w wersji PDF

Program szkolenia

  1. Udzielanie zamówień o wartości do 130 000 zł
  • regulamin udzielania zamówień podprogowych
  • obligatoryjne przepisy Kc
  • badanie rynku
  • ocena ofert

  1. Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem specyfiki zamówień udzielanych przez szkoły wyższe
  • równoważność w OPZ
  • oferty częściowe

  1. Tryby udzielania zamówień publicznych
  • tryb podstawowy (negocjacje/bez negocjacji)
  • przetarg nieograniczony
  • wolna ręka

  1. Zamówienia na usługi badawcze i rozwojowe (art. 11 ust. 1 pkt 3 Pzp)

        5. Specyfikacja Warunków Zamówienia

  • zasady sporządzania
  • błędy w SWZ – zakres dopuszczalności poprawienia
  • modyfikacja SWZ
  • podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe
  • zasady dzielenia/łączenia zamówień publicznych

  1. Badanie i ocena ofert
  • podpisy elektroniczne – weryfikacja, walidacja, dokumentowanie
  • oferty konsorcjum – kontrowersyjne orzecznictwo
  • warunki udziału w postępowaniu
  • kryteria oceny ofert (w tym kryteria pozacenowe)
  • omyłki w ofertach – co można poprawiać
  • rażąco niska cena – kiedy można zignorować
  • próbki – jak je oceniać

  1. Umowy w zamówieniach publicznych
  • zawarcie umowy – w terminie związania ofertą i poza terminem,
  • treść umowy – kary umowne, wynagrodzenie (ryczałt czy kosztorys)
  • zmiana umowy – przesłanki dopuszczalności
  • klauzule niedozwolone – granice zakazu
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie www, faksem lub e-mailem. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Państwa firmą a firmą MODUS.

Osoby, które zapiszą się na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium (indywidualnym kodem dostępu)..

Szkolenie należy opłacić przelewając po webinarium na podstawie otrzymanej faktury należność.  Faktura zostanie przesłana mailem lub pocztą. 
 
Rezygnacji można dokonać na 3 dni robocze przed webinarium w formie pisemnej (faksem lub e-mailem). Późniejsza rezygnacja lub jej brak zobowiązuje do pokrycia kosztów w 100%.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub odwołania webinarium z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe przesłane e-mailem

Minimalne wymagania sprzętowe: WYMAGANIA SYSTEMOWE:• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)•  Dla odbierających: głośniki, WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:• Google Chrome w wersji 55 i nowszych• Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)• Opera w wersji 44 i nowsze• Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych• Microsoft Edge, wszystkie wersje• IE wersja 11 i nowsze• Vivaldi wszystkie wersje• Wersja Yandex 16

Terminarz i ceny

Miasto Termin Cena
Transmisja ONLINE
od 9.30 do 14.30
2024-04-09 499.00 zł netto + 23% VAT *


* Uczestnikom opłacającym udział w seminarium/warsztatach w co najmniej 70% lub całości ze środków publicznych przysługuje zwolnienie z VAT, po okazaniu organizatorowi odpowiedniego oświadczenia.

 

Pobierz i wypełnij kartę zgłoszeń i wyślij na adres e-mail biuro|szkoleniamodus.pl| |biuro|szkoleniamodus.pl
bądź na nr faksu 22 379 77 48 lub wyślij zgłoszenie on-line korzystając z poniższego formularza

Wybierz termin szkolenia

Wybierz ilość uczestników

Karta zgłoszenia

Dane uczestników

Uczestnik 1

Liczba osób Cena jedn. netto Cena jedn. burtto Razem brutto
do zapłaty: 0 PLN
Liczba osób
Cena jedn. netto
Cena jedn. burtto
Razem brutto do zapłaty: 900 PLN

Dane Zgłaszającego



Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane na adres E-mail podany w Danych Zgłaszającego.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym pracownikiem
 

Dane do faktury

Uwagi, informacje dotyczące zamówienia

* - pola wymagane